Vizionář, velvyslanec, badatel hledající moudrost Jedi
Po více než dvacet tisíc let pracoval Øád Jedi na prosazení míru a rovnováhy v Galaktické republice, avšak každý nový den sebou přináší novou hrozbu slibující, jak zničení Jediů, tak celé galaxie. Jestli má Republika přežít, tak potřebuje vládce a vizionáře; potřebuje Jedi Consulara.
Consular využívá energii Síly pro houževnatost v boji a moudrost v diplomacii. Roky obtížného trénování a meditace zostřují mysl Consulara natolik, že pronikne k pravdě stejně čistě jako jeho světelný meč pronikne skrze protivníky. Zdali odhaluje dávno zapomenutá tajemství Jediů, burcuje armády k boji za Republiku nebo se angažuje ve smrtelných bojích s temnými Lordy ze Sithu, tak mu hluboké splynutí se Sílou poskytuje veškerou energii potřebnou k vykonání těchto úkolů s klidem a vyvážeností.
Toto dokonalé splynutí s nejhlubšími mystérii Síly poskytuje Consularovi pochopení a empatii k obratnému vyřešení sporů nabitých emocemi, které mohou zmást i ty nejvíce vynalézavé senátory a vladaře - aby ne, Consular ví kdy je čas mluvit a kdy bojovat. Když se vyjednávání stane agresivním, demonstruje Consular svůj dar předvídavosti, očekává a odvrací nepřátelské útoky plynulými údery svého oboustranného světelného meče.
Tváří v tvář vnitřní temnotě
Consular stále usiluje o růst svých vědomostí o galaxii, za účelem pochopení sebe sama a porozumění Síle, která drží vše pohromadě. Odevzdání se tomuto úsilí poskytuje Consularům nedostižné nadání pro přehlednost v situacích jinak zahalených nejasnostmi. Nicméně ta samá oddanost se také může ukázat jako extrémně nebezpečná - vybízí Consulary k průzkumu cest, které je lepší zanechat neprozkoumané. Některé z největších myslí Øádu Jedi byly svedeny na temnou stranu Síly čistě skrze akademická pátrání. Consular zná utrpení tohoto pokušení, stejně dobře jako bitvou zocelený válečník zná pulzující bolest starého zranění.
Frakce |
|
Startovní lokace |
Před tím, než mohou rozhánět temnotu po galaxii, musí se Consularové nejdříve smířit se svou vnitřní temnou stránkou. Neexistuje žádná možnost jak se vyvarovat pokušení ze zjednodušování nebo dokonce používání svých vědomostí k osobnímu obohacení, Consular musí neustále kontrolovat své vlastní motivy. Když je zlákán vkročit na cestu vedoucí k temnotě, tak musí pamatovat na trýznivý osud Jediů, kteří prošli touto cestou již dříve. To je jediný způsob jak mohou sjednotit Øád Jedi a Republiku, a shromáždit vojáky k záchraně galaxie před touto hrozivou temnotou.
Průzkum terénu
V mírumilovnější době by se mohli Jedi Consularové skromně věnovat životu ve službách ochránců učení Jedi nebo diplomatické službě Republiky - zaměstnání, pro která jsou jedinečně kvalifikováni. Nicméně, jak se stín Impéria dále šíří napříč galaxií, rozhodli se čelit temnotě v první linii bitev, stejně často jako jí čelí při zkoumání tajemstvích Síly.
Vyzbrojování
Protože Jedi Consular preferuje na bitevním poli hbitost stejně jako ve vyjednávání, tak se vyhýbá těžkému brnění, které nosí mnoho rytířů Jedi. Neproniknutelné polymery a zbroje z rudy Cortosis (vzácný materiál částečně odolný světelným mečům a blasterové palbě) by je zbytečně vysilovali, lehké pláště a zdobené róby sedí jejich schopnostem mnohem lépe, a také práci, ve které se nejčastěji angažují. Bez ohledu kam se vydají, jim nikdy nechybí světelný meč, který značí jejich zasvěcení do Øádu Jedi.
Bojová taktika
Schopnosti Consulara sahají daleko za běžné meditace a nic to neilustruje názorněji, než jejich ladné pohyby v boji. Ať už je obklopen armádou vražedných droidů nebo lapen uprostřed rozhořčeného vyjednávání je v boji otevřen splynutí se Sílou, manipuluje touto masivní energií k vyřazení nebo dokonce zničení svých protivníků.
Herní schopnosti
Jedi Consular je povolání založené na známých postavách filmové ságy Obi-wan Kenobim a mistru Yodovi, stejně jako Rytíř Jedi, je zručný v boji se světelným mečem, ale zaměřuje se především na využití Síly k poražení protivníka. To je především telekineze a telepatie, a s nimi se snaží udělat z protivníka svou loutku. Oproti Rytířům to jsou léčitelé, badatelé a vizionáři, a poprvé jste si za ně mohli zahrát ve druhém díle "Knights of the Old Republic". Očekávat tedy můžete významné bonusy v používání Síly, ale zároveň menší fyzickou zdatnost a s tím související fyzické restrikce.
Hlavní rozdíl mezi Sith Inquisitorem a Jedi Consularem má být využití Síly, zatímco ten první používá její energii k co největší destrukci, ten druhý ji využívá k ovládnutí všeho kolem sebe. Oba jsou nejlepší volbou pro kontrolu větší skupiny nepřátel. Pokud máme věřit tvrzením BioWare, tak bude záležet jen na Vás, jestli bude Consular podpůrné povolání ve skupině, anebo bude bojovat v jejím čele.
Light Armor | lehké brnění, nebo-li známé róby a oblečení z látky, též známé pod anglickým „Cloth" |
Lightsaber | Consular může používat celé spektrum světelných mečů, avšak v ruce bude moci třímat pravděpodobně jen jeden, na druhou stranu bude mít bonusy za použití oboustranného |
Power Saber | silný útok chladnou zbraní proti několika protivníkům, zatím není znám bližší popis |
Blade Dance | další útok chladnou zbraní proti více protivníkům, ale bohužel také není znám bližší popis |
Mind Maze | zhypnotizuje cíl, tudíž na Vás nebude útočit, dokud účinek neskončí nebo na něj někdo nezaútočí, tato schopnost slouží pro kontrolu davu a nenaláká na Vás okolní cíle |
Force Pull | touto schopností si Consular přitáhne vzdálený cíl až na dosah světelného meče ze střední vzdálenosti, vzdálenost pravděpodobně bude záležet na úrovni schopnosti. |
Force Slam | tato schopnost zvedne cíl do vzduchu a mrští jim o zem, způsobujíc zranění a chvilkové bezvědomí, může být zajímavé, když protivník bude vznášející se Bounty hunter :) |
Benevolence | individuální léčící schopnost použitelná v boji i mimo něj, kouzlí se sekundu až dvě a může být použita jak pro vlastní potřebu, tak pro člena týmu |
Meditation | meditace obnoví Consularovi zdraví a body Síly (manu), pokud není v boji |
Clearcasting | tato schopnost byla zachycena ve výpisu komunikace během předváděčky Consulara, ale její účel zatím není znám, hádám, že se bude jednat o nějaký bonus pro zrychlení kouzlení |
Force Repulse* | jméno schopnosti je převzato z Force Unleashed, protože ještě není pojmenovaná, ale jedná se o odhození všech protivníku okolo celé postavy v okruhu 360 stupňů |
Zatím ľádné komentáře. Buďte první.