Napadlo vás někdy jak by v budoucnosti, nebo ještě lépe ve Star Wars, velitel celých flotil lodí korigoval bitvu? Jestli ano, tak teï to můžete vidět na vlastní oči. Arthur Nishimoto, student Illioniské university v Chicagu, je zjevně velký fanoušek Star Wars, a hlavně talent na hry. Naprogramoval hru Fleet Commander, založenou na herních mechanismech Star Wars Rebellion z roku 1998, a pro zbytek strategie použil nám velmi známou Star Wars Empire at War z roku 2006. Po úspěšném odzkoušení dotykového ovládání hru převedl na obrovskou dotykovou obrazovku přes celou stěnu, 20 stop široká s rozlišením 8160x2304. Musíme říct, že takhle bychom si Empire at War zahráli nejradši hned teï.
A před úpravou pro tuto velkou dotykovou stěnu hru odzkoušel na menší dotykové obrazovce TacTile integrovanou ve stole. Užijte si videa, protože my se pravděpodobně takového zážitku nedočkáme:) Pokud chcete vědět přesnou historii vzniku tohoto projektu, klikněte na zdroj vpravo dole.
Zdroj: Arthur Nishimoto
6. | Suhlasim s Koumesom. Podµa mňa to nie je zlý nápad stačí tomu dať dajaký príbeh, možno pridať pozemné boje a máme vcelku dobrú star wars hru na tablety. |
5. | No, kdyby se někdo chytnul za nos a udělal tohle dejme tomu na tablety, tak myslím, že to bude hit, protože strategie třeba na ipadu nejsou nic moc a hry Star Wars jsou vyloženě k smíchu ale tohle by bylo perfektní! |
4. | jj to by bylo skvělý |
3. | JJ, nový díl EAW by určitě bodl, to staré EAW a forces of corruption mně už dávno omrzelo, ale stejně bych spíš uvítal, kdyby vytvořili hru, která by se strategicky podobala EAW, ale bylo by to z období klonových válek. |
2. | Já doufám, že toto video i tento projekt, viděli tvůrci EaW. |
1. | U Palpatina, to jsem tedy nečekal. Vypadá to skvěle. |