Star Wars: Republic Commando je taktická 3D akce z vlastního pohledu z dílen LucasArts přinášející temnější akční zážitek z Klonových válek. Na rozdíl od předchozích 3D akcí (Jedi Academy, Jedi Outcast) se ujímáte elitní jednotky klonových vojáků, která se během hry musí na svých misích obejít bez rytířů Jedi. Hra začíná na planetě Geonosis, kam jste vysazeni přímo do bitvy, která se odehrává na konci filmové episody 2, Klony útočí, a dostáváte pod své velení další tři elitní klonové vojáky. Příběh hry je spíše vedlejší součástí, kterou znáte z filmu, vaším úkolem je plnit důležité mise, do nichž jste nasazeni a starat se o svou jednotku, jež je v mnoha úkolech nepostradatelná. Grafické zpracování odpovídá roku 2005, kdy byl v oblibě Unreal Engine 2.0, na kterém je Republic commando postaveno.
Hra vyšla necelé dva měsíce před uvedením filmové episody 3, Pomsta Sithů, do kin jako akční spojnice mezi ní a druhou epizodou. Nejedná se o hru k filmu, ale plnohodnotný titul vytvořený nezávisle na filmovém marketingu. I přesto, že ji interně vyrobilo studio LucasArts, které dnes bohužel není zárukou špičkové kvality, tak jedná se o nadprůměrnou hru přinášející drsnější zážitek z našeho oblíbeného vesmíru, kritizovanou za krátkost kampaně a průměrný multiplayer.
VÝVOJ: | LucasArts Studios |
ŽÁNR: | Taktická 3D akce z pohledu 1. osoby |
DATUM VYDÁNÍ: | 1. dubna 2005 |
PLATFORMY: | Xbox, Microsoft Windows |
NÁROKY: | DirectX 9.0b, Radeon X1650 a novější, GeForce 6600 a novější |
INSTALACE: | 2GB na HDD |
Doplňujeme sekci o SW: Republic Commando. Chybějící infromace v podobě spolubojovníků se rozhodl doplnit náš čtenář s přezdívkou Siths. Ve stručném popisu si tak můžete přečíst něco o parťácích ve vašem týmu, kteří si nechali přiřadit přezdívky Sev, Scorch a Fixer. Článeček si můžete přečíst zde.