Star Wars Game Centrum

 
Attack Squadrons Battlefront Star Wars 1313 Star Wars Kinect The Old Republic The Force Unleashed 2 LEGO Star Wars The Force Unleashed KotOR 2 Clone Wars Adventures Clone Wars Empire at War KotOR Battlefront 2 Battlefront Star Wars Galaxies Republic Commando Jedi Knight: Jedi Academy

Star Wars: Knights of the Old Republic 2



  Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords je pokračováním komerčně i kriticky úspěšné RPG hry Knights of the Old Republic od studia Bioware, které na svůj podnět svěřilo hru studiu Obsidian Entertainment z důvodu práce na hře Jade Empire a dalších vlastních herních značkách. Při vývoji byl použit vylepšený grafický engine Odyssea z původní hry a technická podpora Bioware. Děj se odehrává pět let po prvním dílu, kdy jsou téměř všichni Jediové vyhlazeni Sithy. Hráč se ujímá postavy exilovaného Jediho, kterému bylo odebráno spojení se Sílou a je Sithy považován za posledního žijícího Jediho. Hra o váš život a budoucnost Republiky začíná.

 Velké množství obsahu hry se bohužel do finálního vydání nevešlo kvůli nátlaku distributora, ale postupem času vyšli patche doplňující kvalitnější video, zvuk, i vystřižený obsah. I když podle mnoha kritiků hra první díl nepřekonala, stále jde o plnohodnotné pokračování. Aktuálně hra není upravena k běhu na nových operačních systémech Windows a je často nutný zásah do herní knihovny ke spuštění hry.

 VÝVOJ: Obsidian Entertainment                           
 ŽÁNR: Akční RPG pro jednoho hráče
 DATUM VYDÁNÍ: 6. prosince 2004
 PLATFORMY: Xbox (první verze), Windows XP
 NÁROKY: DirectX 9.0c, Radeon X800 a novější, GeForce 6800 a novější
 INSTALACE: 4.5GB na HDD


      

 Recenze  

 Od Ithilgora: 95%
 Tiscali Games: 75%
 BonusWeb: 90%
 CzechGamer.com: 88%
 GameSpot: 85%
 IGN: 87%
 GameSpy: 80%
 Doupě.cz 8/10



Úvod do příběhu

 Nyní se vám pokusím velmi stručně převyprávět základ příběhu SW KotOR II - TSL. Tak se pohodlně posaïte a poslouchejte...

 Kdo ví, jak se to událo, nikdo z nás to nepamatuje, ani hlavní hrdina. Na začátku tedy hlavní postava cestovala s Ebon Hawkem na palubě republikového křižníku Harbinger (Zvěstovatel). Loï byla napadena Sithy a vám nezbylo než uniknout na palubě Ebon Hawku. Při útěku jste však byl/a těžce zraněn/a a bez T3-M4 by jste dlouho nevydrželi. Naštěstí tento malý pomocník nasměroval loï na nejbližší obydlený kus skály - důlní stanici Peragus II. Tady se probouzíte na ošetřovně a činíte první krůčky.

- další text může být spoilerem (pozn. Redakce) -

 Velmi rychle shledáte, že původní obyvatelstvo už tu není pány. Vládu přejali roboti. Proto je nejlepším možným řešením pro vás rychle zmizet. Ebon Hawk je však pevně uzamčen v hangáru. Ještě štěstí, že T3-M4 je stále s vámi. Během řešení všech problémů základny přistane u stanice Zvěstovatel. Hnáni touhou setkat se s vojáky republiky vlezete na palubu křižníku, ale ouha - loï je obsazena Sithy. Naštěstí se vám podaří dostat se k Ebon Hawku a jen tak tak zmizet před sithskými jednotkami. Sithové se sice ještě pokusí použít zbraňových systémů Zvěstovatele, ale jedna rána do asteroidů plných paliva problém odstraní. Dalším nejbližším obydleným místem je planeta Telos...

Telos získával energii právě ze stanice Peragus II. Proto jste ihned po přistání zadrženi, dokud se vše nevyřeší. Máte však štěstí a krátce nato dojde k vašemu propuštění. Bohužel vám někdo mezitím stihnul ukrást Ebon Hawk. Tímto se rozjíždí dlouhý příběh, který pořádně otřese galaxií.
Postupně se podíváte na několik planet a vyřešíte spoustu problémů. Najdete náhradní palivo pro Telos, ubráníte planetu Dantooine, prohledáte rozpadlou sithskou akademii a rozbombardovanou enklávu rytířů Jedi a zúčastníte se bitvy o Onderon, která rozhodne o osudu Galaxie.
Druhý díl KotORů přináší stejné taháky jako první. Navíc je monumentálnější, akčnější a mnohem, mnohem temnější...

Ithilgor

KotOR 2 update a naše čeština
29.07.2015 17:16 | Autor: Fluke | Komentáře [124]

Ti z Vás, kdo sledují naše Facebookové stránky a herní internet obecně, už zaregistrovali, že vyšel na Steam verzi KotOR2 oficiální update. Tato nečekaná skutečnost se setkala s velkým nadšením a novinky jsou zejména:

1. Podpora Mac/Linux

2. Podpora vysokých HD rozlišení v 16:9

3. Podpora Steam cloud pozic,  workshopu a achievementů

4. Podpora gamepadů od Microsftu, Sony a dalších výrobců

5. Mod TSLRC ke stažení přímo ze Steam Workshopu.

Čeština?

Pokud budete chtít na Steam verzi s nainstalovaných modem TSLRC z workshopu použít naši čestinu (děkujeme za tip Matejovi), tak je třeba ji nainstalovat do D:\Steam\steamapps\workshop\content\208580\485537937. Čísla a písmeno disku se nemusí shodovat, takže si složku prověřte! Mod z workshopu používá jinou přístupovou cestu, proto se někteří z Vás mohli setkat s tím, že česky byly pouze videa.

Jestli toto není důvod, proč si po celé dekádě zahrát jedno z nejlepších 3D RPG, tak potom nevíme, co víc se dá vymyslet :)

Star Wars Day a dárky!
04.05.2015 20:58 | Autor: Fluke | Komentáře [24]

UPDATE: Čeština pro TSLRCM aktuálně neobsahuje překlad planety M4-78EP. Bohužel moddeři vkládali texty do souborů, které nejsou určeny pro texty a český překlad tak nefunguje. Pracujeme na spravení, ale prozatím je čeština k dispozici pro TSLRCM bez M4-78EP. STÁHNĚTE SI NOVÝ INSTALÁTOR.

 

Přejeme Vám krásný Star Wars den (večer) a doufáme, že jste si ho náramně užili nebo užijete filmem či hrou. Taky ještě můžete využít jednu ze spousty akcí, které jsou na Star Wars hry u velkých digitálních prodejců jako GOG, nebo Steam.

Pokud se divíte proč je svátek Star Wars dnes, tak je to jednoduše kvůli tomu, že se dnešní den dokonale rýmuje s „May the force be with you“. Dalo by se říct, že byl zneužit podobně jako Svatý valentýn, k tomu aby fanoušci bláznivě nakupovali vše s nálepkou Star Wars, ale komu z nás to vadí? Nám určitě ne!

 

 

Jak jsme již slíbili, tak plníme a máme pro Vás dárek v podobě instalátorů češtiny pro oba! Díly Knights of the Old Republic a rozšíření The Sith Lord Restored Content Mod, jak pro původní CD verze, tak digitální od obou velkých distributorů. Už žádné složité návody, prostě jen stáhněte, nainstalujete, vyberte si pohlaví postavy a hrajte česky! Velké díky patří samozřejmě Martinu „Kovi“ Kováři, který se na obou překladech podílel a pomohl nám.

instalátor pro KotOR
instalátor
pro KotOR2
instalátor pro KotOR2 s TSLRCModem a planetou M4-78EP
instalátor češtiny pro HQ filmečky CD verze KotOR2.

U CD verzí samozřejmě nezapomeňte na updaty (první KotOR má samostatnou update aplikaci). Poprosíme Vás pouze o schovívavost, pokud se vyskytnou nějaké chyby v překladu u modu planety M478EP, či instalátorech. Ještě více rádi budeme, pokud nám je nahlásíte, abychom je mohli opravit. Přejeme příjemné hodiny strávené hraním a „May the fourth be with you“ ;)

P. S. instalátory jsou exkluzivně pro SWGC, pokud je budete chtít šířit, nejdříve nás a Koviho kontaktujte pro svolení. Ověřte si také jestli Vám KotOR před instalací překladu funguje, už v době vydání měl problémy s určitými konfiguracemi.

Chystáme pro vás češtinu na TSLRCM
25.04.2015 20:53 | Autor: Fluke | Komentáře [2]

Mnozí z Vás si jistě všimli, že jsme nedávno aktualizovali instalace češtiny pro oba díly Knights of the Old Republic, však to taky po té době chtělo. Poskytli jsme i návod na instalaci poslední a stabilní verze The Sith Lord Restored Content Mod pro druhý díl, která je kompatibilní se všemi verzemi (CD, Steam, GOG). My jsme si, ale řekli, že to nestačí :)

S Martinem "Kovi" Kovářem, který stojí s mnoha dalšími překladateli za češtinou k oběma dílům KotORu, jsme dali slovo, a pracujeme (teï už spíše testujeme) na českém překladu TSLRCM. Kovi byl na nás tak hodný, že připravuje i aplikaci (znovu, už ji spíše testujeme :), která vám do kompletní instalace KotORu 2 s TSLRCM nainstaluje češtinu, můžete si v ní zvolit jaké pohlaví byl Revan a za jaké budete hrát, hru lze skrze ní spustit a vytvoří na ploše i spouštěcí ikonku.

Dotahujeme nitky a brzy vše pustíme ven, ale chtěli jsme se o informaci podělit, abyste byli nalákáni ;) Takže vy, kdo neznáte angličtinu od hlavy až k patě, či preferujete horu textu v RPG v rodném jazyce, tak se těšte. Znovu si zahrajete skvělý KotOR 2 i s tím, co tam původně mělo být. Mezitím si připravte CDéčka (DVDéčka) nebo své digitální edice, věřte nám, že po těch letech stále stojí za to se vrátit a vzít světelný meč do ruky!

Čeština pro KotOR a KotOR II
03.02.2015 13:19 | Autor: Fluke | Komentáře [17]

Už bylo načase, tak jsme se pochlapili a aktualizovali návod na češtinu pro KotOR a KotORII: the Sith Lords. K dispozici je nyní návod na Steam verze. Pokud máte DVD/GOG.com verzi, tak předpokládáme, že návod by měl být stejný. Už je to skoro 12 let od vydání prvního Knights of the Old Republic a brzy 10 let od druhého dílu. Remaster je zatím v nedohlednu, tak rozhodně nečekejte a zahrajte si tyhle stále skvělé hry. Angličtináři si navíc mohou druhý díl obohatit skvělým TSLRC modem ;)

TSLRCM pro KotOR II stále žije!
31.01.2015 18:50 | Autor: Fluke | Komentáře [2]

Knights of the Old Republic II - The Sith Lords už je nějakou chvíli ke koupi na Steamu, a také v kolekci obou dílů na DVD. Nyní, když už je hra od nynějška dostupná i na GOG.com, jehož politikou je, že koupí hry Vám hra i zůstane (když nezapomenete stáhnout instalačku pro archivaci ;), tak bychom se jí mohli podívat na zoubek.

Moudří vědí, že KotOR II byl pod tlakem rychlého vydání, proto studio Obsidian muselo odebrat ze hry nemalé množství zajímavého obsahu, aby vše stihlo. To postihlo i samotný kód a hra, podobně jako první díl, obsahovala spoustu chyb, které měly za následek pád programu na různých PC konfiguracích. Studio následně obsah zpřístupnilo a vznikly dva projekty, které se věnovaly jeho integraci zpět do hry. Oba projekty jsme tehdy v roce 2009 sledovali a podporovali i my na SWGC, pro připomínku šlo o The Sith Lords: Restoration project a The Sith Lords Restored Content Project.

Ten první nakonec vyšuměl do ztracena, ten druhý skoro také, ale jeho tvůrci Stoney and Zbyl2 s pomocí několika dalších lidí a s velkým vypětím sil projekt dodělali. Jmenuje se stejně, ale místo Project už je to Mod, poněvadž je v podstatě hotový a je naplno součástí originální hry. Poslední verze je z března 2014 (víme, máme zpoždění :) a celkem dlužíme našim čtenářům nějaký ten update, tak se na to pojïme podívat.

TSLRCM je ve verzi 1.8.3 a krom nového obsahu opravuje i chyby v původní hře. Zároveň jeho tvůrci oznámili 15. ledna 2015, že se podívají na zoubek nové GOG verzi a připraví instrukce pro funkční instalaci modu. Mezitím samozřejmě můžete experimentovat, ale jak sami tvůrci modu říkají, ještě neví, jak moc GOG zasáhl do hry. Co přesně mod doplňuje do hry, kromě nové planety droidí M4-78 a rozšíření příběhu exilovaného Jediho (hráč), bohužel tvůrci přímo nespecifikují, nezbývá než si hru zahrát :) Podle hodnocení to stojí za to. Doplníme ještě, že planetu M4-78 je možno navštívit jakmile dokončíte planetu Korriban, v Sithské akademii najdete instrukce, jak se k ní dostat. Jde o cca 2 hodiny herního obsahu.

 


M4-78EP Release Trailer - Mod DB

Mod je rozdělen na dva samostatné celky, jeden je TSLRCM a druhý přidává planetu M4-78. Udělejte čistou instalaci KotORu II z disku, nebo Steamu a zkontrolujte, že máte nainstalovaný oficiální patch. U Steam verze nezapomeňte vypnout automatickou aktualizaci, jinak mod bude odstraněn! V této fázi můžete hru také doplnit o kvalitnější videa a hudbu. (Zázraky, ale nečekejte) Nainstalujte TSLRCM patch na správnou defaultní adresu:

Default (32-bit windows); C:Program Files\LucasArts\SWKotOR2
Default (64-bit windows); C:Program Files (x86)\LucasArts\SWKotOR2
Steam default (32-bit windows); C:Program Files\Steam\steamapps\common\Knights of the Old Republic II
Steam default (64-bit windows); C:Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Knights of the Old Republic II

Po instalaci spusťte hru, a jestliže je v menu napsáno Restored Content Modification 1.8.3, tak instalace byla úspěšná. V tuto chvíli nainstalujte také mod s planetou. Upozorním ještě češtináře, že hra je takto funkční pouze v anglickém jazyce a stále se může stát, že narazíte na nějakou chybu nebo hra spadne (nedoporučujeme přepínání do Windows :). Tak jděte a užijte si hru, protože kdo ví, jestli se někdy dočkáme oficiálního Remasteru.

Na co se můžeme těšit ve světě Star Wars her?
03.01.2012 21:19 | Autor: C.I.S.I. | Komentáře [15]

Star Wars: The Old Republic je už dva týdny venku a kromě toho, že budeme neustále sledovat, jak se hře daří, musíme také vyhlížet nové Star Wars hry, které by nám mohli přinést nové zážitky z tohoto skvělého univerza.

Nicméně jak sami tušíte, tak žhavé to zase není. Kromě pravděpodobných datadisků pro SWTOR víme oficiálně pouze o Kinect Star Wars, které ale prozatím působí dost rozpačitě a LucasArts se raději rozhodli odložit vydání hry, aby to nebyl takový průšvih, jak se z prvních videí a osobních dojmů zdá. Každopádně není to tak dávno, co jsme vás informovali o tom, že v Obsidianu údajně pracují na RPG s otevřeným světem, jež by se mělo odehrávat právě ve světě Star Wars. 

Všechny předchozí informace by ale byly dost v rozporu s naší ještě dřívější novinkou, v níž jsme psali, že LucasArts ukončí veškerou spolupráci s externími firmami a všechny hry si bude dělat samo, přičemž SWTOR měl být posledním projektem založeným na této bázi. Obsidian navíc nedávno oznámili RPG na motivy seriálu South Park, takže jejich hlavní vývoj je momentálně zaměřen na tento titul.

Opomenout nesmíme ani už několikrát propíraný Battlefront 3, o němž jsme naposledy psali skoro dva roky zpátky a od té doby není o něm ani vidu ani slechu. Tenkrát samozřejmě nešlo o žádné potvrzené oficiální informace, avšak dlouhé ticho nasvědčuje tomu, že buï je projekt zrušen anebo je to s ním hodně zlé a v LucasArts neví, jak ho dokončit. Ostatně první spekulace o třetím díle Star Wars bitev se objevily už v roce 2006, což je sakra dlouhá doba.

celá galerie - 13 artworků

Nezbývá nám nic jiného než čekat, až nám LucasArts představí něco nového. The Force Unleashed III bylo sice podle drbů zrušeno, ale takové Knights of the Old Republic 3, Battlefront 3 nebo nový vesmírný simulátor ve stylu X-Wing bychom si určitě nechali líbit. Co vy na to?

A zase to Knights of the Old Republic 3
28.09.2011 14:51 | Autor: C.I.S.I. | Komentáře [28]

Již před nějakým časem BioWare a LucasArts potvrdili, že chystaná MMO hra Star Wars: The Old Republic naváže na původně singleplayerové "KotORy" a uzavřou se tak otázky nad tím, zda se dočkáme třetího KotORu či ne. Ovšem když už se zdálo, že můžeme na pokračování úspěšné série zapomenout, rozvířily se další spekulace. LucasArts totiž nabírají do svých řád schopné lidi, kteří by se podíleli na tvorbě RPG s otevřeným světem.

S informací přišel oficiální PSM3 magazín, který v sekci "drby" dále zmínil, že na hře se už pracuje a výrobou údajně bylo pověřeno studio Obsidian (makali už na druhém dílu). Otázkou je, co všechno je nakonec pravda a co je jen zbožné přání zvídavých novinářů. Nechme se překvapit, snad se v příštích měsících dozvíme více.

Zdroj: eurogamer.cz

Čeština pro KotOR II: The Sith Lords: Restoration project je venku - DOWNLOAD
08.12.2009 16:05 | Autor: C.I.S.I. | Komentáře [6]

Jak bylo slíbeno, tak bylo i učiněno. Kovi zdárně dokončil překlad módu Restoration project pro KotOR II: The Sith Lords a nyní si ji můžete stáhnout z našeho serveru. Veškeré informace ohledně instalace najdete buï v příslušném článku anebo v souboru cz_info.txt, jenž je přiložený přímo u češtiny.

INFORMACE O CZ | STÁHNOUT ČEŠTINU (swgc.cz mirror)

Čeština pro KotOR II: The Sith Lords: Restoration project v přípravě
06.10.2009 00:00 | Autor: C.I.S.I. | Komentáře [22]

 Nedávno jsme psali o přídavném obsahu do KotOR II a nyní si jej opět připomeneme, neboť máme pro vás pár informací ohledně českého překladu, který je (pro někoho překvapení) v přípravě. Obstarává jej opět Kovi, jenž velel oběma překladům k předchozím KotORům, a jeho tým WDK Games . Poprosili jsme ho tedy, zda by nám celou situaci nemohl objasnit a neposkytnul nám pár informací:

"Máme k dispozici zmíněnou uniklou betaverzi a po porovnání nového textu s tím původním jsme došli ke zjištění, že v něm Team Gizka provedl několik stovek změn. Jedná se většinou o drobnosti, z nichž každou je však zapotřebí prozkoumat a zvážit její vliv na překlad. A pokud je nutné změnu zohlednit, musí se to provést ve všech čtyřech verzích překladu, což práci značně zpomaluje," zdůraznil Kovi a následující odstavec tomu dává za pravdu.

"Jenom to otevřít je sranda - původní anglický dialog.tlk, nový anglický dialog, první verze překladu, druhá verze překladu, třetí verze překladu, čtvrtá verze překladu, překlad, ve kterém dohledávám, co se jak přeložilo, protože si to už nepamatuju, porovnávací soft, a teï to všechno udržovat ve stejné rovině, aby se do toho člověk nezamotal. Proto i pro češtinu platí ono nejasné 'When it's done'," zakončil své vyjádření Kovi.

O The Sith Lords: Restoration project čtěte více zde

Přejeme týmu hodně štěstí a pevné nervy. Věřím, že se mezi vámi najde spousta hráčů, kteří tento překlad ocení. Zároveň bych chtěl ale podotknout, abyste zbytečně nebombardovali Koviho maily typu "Kdy bude čeština?" nebo "Kolik je přeloženo procent?". Je třeba si uvědomit, že vše dělají ve svém volném čase a jak mi prozradil Kovi, nemá ho v současné době zase tolik. Buïte trpěliví - až to bude, tak to bude.

Speciální módy přidávající obsah do KotOR II
13.09.2009 00:00 | Autor: Eruandil | Komentáře [3]

Jak možná někteří z vás ví, vývojáři KOTORu 2 (Obsidian Entertainment) museli pod nátlakem vydavatele (LucasArts) vydat hru předčasně a z toho důvodu nezbyl čas implementovat do hry některé prvky (např. planeta M4-78, továrna HK-50, dialogy s posádkou atd.), i když byly připravené texty s dabingem. Naštěstí od vydání vzniklo více projektů, které si daly za úkol tento obsah do hry implementovat. Do dneška z nich dva zůstaly aktivní a na ně se blíže podíváme.

První z nich je The Sith Lords: Restoration project (TSLRP), který už více než 4 roky připravuje Team Gizka. Vývojáři si kromě obnovení obsahu dali i za úkol opravit všechny bugy ve hře a to včetně chybek v textu, natočení úhlu kamer a chyb, znemožňujících dohrát hru. Bohužel to však vypadá, že vývoj tohoto projektu se zastavil (poslední update opravených chyb je někdy z dubna) a na otázku fanoušků, kdy bude tenhle projekt dokončen, dávají velmi nejasnou odpověï „When it’s done“ (Až bude). Jediná možnost, jak si zahrát hru s TSLRP je sehnat si uniklou betu, která ovšem není bez chyb, nebo doufat, že vývojáři vydají plnou verzi.

Druhý, relativně nový je The Sith Lords Restored Content Project (TSLRCP), jenž je dílem moderů Darth Stoney, Zbyl a Lord of Hunger. Na rozdíl od předchozího projektu to nechtějí tvůrci přehánět z dokonalostí a raději ho doladí formou pozdějších patchů. Co se týče srovnání obsahu s TSLRP, tak by měla obsahovat více obnoveného obsahu s tím rozdílem, že GenoHaradan bude přidán později formou updatu (a bude odlišný od toho, který je obsažen v TSLRP). Darth Stoney je také autorem modifikace droidí planety M4-78, a proto tvůrci slibují novou verzi M4-78EP (ovšem až po vydání TSLRCP), která bude plně kompatibilní s TSLRCP a bude navíc obohacena o nový obsah a dialogy. Uzavřená beta TSLRCP se pomalu chýlí ke konci a Darth Stoney doufá v uvolnění veřejné bety někdy v září, tak nezbývá než držet palce.

Užitečné odkazy:

TSLRP od Team Gizka - http://www.team-gizka.org/index.html

TSLRCP - http://www.deadlystream.com/forumdisplay.php?f=123

M4-78EP - http://www.m4-78ep.deadlystream.com/

UPDATE (6.10.2009): Kovi připravuje češtinu pro TSLRP