Studio Dice sice od poslední E3 okolo Battlefrontu mlčí, ale přesto se nás snaží navnadit novým artworkem z připravované hry. Jde o klasické ztvárnění jakési bitvy na Endoru mezi Impériem a Rebely, jako z filmu. V této fázi vývoje už můžeme říct, že Endor bude jedno z bojišť, protože Dice cílí vydání hry k premiéře epizody VII na konci roku.
Design Director Battlefrontu, Niklas Fegraeus, přibližuje i rozdíly velikostí map, zimní pláně Hothu mají být větší oproti Endoru, protože mapy budou speciálně upravené podle módu jaký hrajete. Hlavní snahou, kromě variability prostředí, je umožnit hráčům prožít všechny ty velké filmové bitvy.
Další zajímavostí je, že Dice se pustilo i do Fotogrammetrie, za pomoci fotografií, ze kterých se určuje jejich pozice v prostoru mohou v grafice dosahovat nevídané úrovně detailu. Největším problémem je pro ně naplnit a regulovat očekávání fanoušků Star Wars i Battlefronut samotného. To nás vůbec nepřekvapuje :)
Fegraeus prozrazuje pro nás nejdůležitější věc, představení hry můžeme očekávat naplno už toto jaro. Od partnerů, kterým hru ukázali zatím slyší názory, že se nejedná o typickou střílečku a plně vychází ze Star Wars světa. Z toho máme samozřejmě v SWGC radost, protože ač by nám popravdě stačil Battlefield dnešních kvalit ve světě Star Wars, tak určitě nepotřebujeme další kopii této známé série.
Zdroj: IGN
Zatím ľádné komentáře.