Hra je stále ve vývoji a proto se některá fakta mohou změnit.
Když postava umře, tak se obnoví v malém med centru nedaleko místa úmrtí. Obnovení proběhne se celým vybavením - takže není nutné doběhnout pro svou mrtvolu.
PvP bude mít své vlastní sady brnění.
Velikost skupiny v demu jsou 4 hráči.
Nové dovednosti (skilly) se získávají skrze trenéra třídy (class trainer) v hlavní oblasti, kde se nabírají úkoly.
Trenéři tříd jsou označeni "Elitní" (Elite)
Postranní úkoly (side quests) nemají omezení na specifickou třídu.
Nelze zahájit dialog úkolu, pokud je spoluhráč ve skupině v boji.
Někteří zadavači úkolů mohou být kontaktování přes HoloCam, což funguje jako normální sestříhaná scéna (cutscene).
Příkazy na obchodovaní a agitační chat kanál jsou přítomny, ale nejsou ještě plně implementované do hry.
Chisský a lidský charakter má možnost příkazu /dance (tancovat) a oba tance jsou stejné pro muže i ženy.
Multikonverzační systém umožňuje každému hráčivybrat odpověd a automatický hod kostkou určí vítěznou volbu.
Pokud je hráč ve skupině a zahájí konverzaci úkolu, tak mají ostatní členové 2 minuty na reakci, poté může hráč zahájit konverzaci bez skupiny.
Úkoloví zadavači (quest givers), kteří nejsou instancováni, se moc okolo nepohybují. Instancovaní naopak mají sklon ke složitým sestříhaným scénám, kde reagují na okolním prostředí.
Mobové (NPC protivníci) mají omezený dosah a někteří se dokonce vyhýbají hráči.
Pokud kliknete pravým tlačítkem na předmět v inventáři s otevřeným oknem prodeje, tak je předmět prodán. Hodnoty jsou v celých kreditech bez desetiných čísel ap.
Automatický běh je možný.
Systém "taxi služby" funguje tak, že ze stanice A Vás za malý poplatek převeze do stanice B.
Okno tvorby postavy vypadá podobně jako v Dragon Age: Origins.
Aggro (stupeň agresivity NPC k hráči) indikátor je modrý pokud není žádné aggro, žlutý pokud jsou si NPC vědomi hráčovi přítomnosti, ale neútočí, červený značí boj. Vzdálenosti dosahu jsou různé. záleží na typu moba.
Za splnění úkolů, záskává hráč předměty, peníze, politické body a zkušenosti nebo jakýkoli mix těchto odměn.
Za plnění úkolů ve skupině záskává hráč "sociální body". Zatím neznámý účel.
Pokud je úkol instancovaný, hráč projde zeleným "portálem". Pokud není úkol určený pro něj, tak je "portál" červený.
Všechny třídy mají oživovací schopnost (5 sek. vyvolávací čas, 10 m. rozsah) nemá časovač na nabití (cooldown) a může být použita jak na hráče, tak na NPC společníka. Není známo, jestli jde použít v boji, nebo jen mimo něj.
Hráč se může podívat na vybavení jiného hráče ve skupině bez omezení vzdálenosti. Může být na jiné planetě.
Hráč se může podívat na vybavení jiného hráče (nemusí být ve skupině) na krátkou vzdálenost.
Ve skupině se ukořistěné kredity dělí rovným dílem mezi hráče. Jiná kořist (loot) se dělí podle pravidla "Round Robin", což je automatický hod kostkou, kdo loot náhodně získá. Předpokádané jsou i jiné pravidla, které budou moci hráči měnit.
Loot je vyvážen tak, aby z protivníku padal na závislosti, co u sebe může dotyčné NPC nosit. Takže z droidu často padají součástky, zbraně atd.
Osobní lodě jsou tzv. základnami pro třídy, skupiny a společníky.
Společníci jsou v lodi rozestaveni podobně jako v KotORu nebo Mass Effectu.