Mistr hrůzy, klamu a Síly
Historie Sithského impéria je plná intrikánské politiky a temných tajemství, které jsou zdrojem životní síly Sith Inquisitora. V temných imperiálních chodbách číhá zrada za každým rohem, a přežití závisí jen na vrozené prohnanosti a vůli manipulovat a porazit své nepřátelé stejně jako své spojence. Inquisitor experimentuje se zakázanými schopnostmi nejen, aby přežil v tomto bezohledném prostředí, ale aby v něm vynikl a uchvátil moc.
Nehledě na svůj potenciál jen málo akolytů je natolik úspěšných, aby čelilo nekompromisním zkouškám na titul Sith Inquisitora. Jenom ti nejvíce odhodlaní akolyti dosáhnou takového úspěchu, ale to je často dělá Sithy, které je třeba hlídat. Díky svému manipulativnímu nadání jsou Inquisitoři zkušení ve zneužívání svých nepřátel, i spojenců, k šíření své vlastní agendy. To jim umožňuje soustředit energii Síly, pomocí které jsou schopni vysávat život ze svých nepřátel a použít ho k posílení sebe sama a svých spojenců.
I přesto, že mají Sith Inquisitoři spoustu rozmanitých schopností, jsou nejvíce obávaní kvůli své dovednosti získávat energii ze Síly, která z nich na bojišti dělá jedinečnou podívanou. Spalující jiskry elektřiny, které vyvěrají z rukou Inquisitora, obalují jejich nepřátele úponky čisté energie. Tato přeměna Síly v elektřinu, která dokáže omráčit, podrobit, nebo ničit, se stala jejich podpisem. Ti, jež pocítili blesky Síly na vlastní kůži a přežili, po zbytek života nadskočí při jakémkoliv zapraskání elektřiny.
Frakce |
|
Startovní lokace |
Podrobení Temné strany
K dosažení nejvyššího stupně svých sil potřebuje Inquisitor více než jen blesky Síly a mysl ostrou jako břitva. Nejvíce hroziví Inquisitoři si troufají používat neortodoxní praktiky získané pátráním v záhadné minulosti a odhalováním nových sil pro vlastní užitek. Síla je zdrojem nekonečných možností - pramen, který Inquisitoři čerpají a utváří ho podle své vůle. Taková síla umožňuje Sith Inquisitorovi stát se strůjcem budoucnosti Impéria... nebo jednoduše strůjcem své vlastní zkázy.
Průzkum terénu
Při destrukci jakou Sith Inquisitoři zanechají na své pouti, jen vzácně přežije jakýkoliv pořízený holo snímek. Avšak v případech, kdy je běsnění Inquisitora zachyceno holo kamerou se nám dostane neobyčejné zobrazení zastrašující přítomnosti a úctyhodné síly, kterou Inquisitor vládne. Ať se ohání světelným mečem s bleskově rychlými údery, nebo samotnými blesky Síly, tak se vždy jedná o oslnivé zobrazení smrtící energie.
Vyzbrojování
Prosazovat moc a autoritu je pro Inquisitora jedna z nejvyšších priorit. Výběr jeho oděvů odráží tuto taktiku v často preferovaných vysoce kontrastních černých róbách, vyjadřující jeho sofistikovanou chuť a ambice pro kontrolu politiky. Nicméně, i přes svůj vznešený vzhled dává velký pozor na zajištění dostatečné flexibility všech svých oděvů, aby umožnili úžasnou bojovou akrobacii se světelným mečem. Ovšem díky různé výstroji jde vzezření Inquisitorů občas do extrému, vytvořeného čistě ke vzbuzení naprostého děsu ve všech, kteří se s ním setkají.
Bojová taktika
Ať čelí zrádnému Sithovi, nebo bandě republikových vojáků, bojuje Inquisitor s nezměrnou zuřivostí, aby vytvořil doslova bouři destrukce. Profesionální znalost vedení energie Síly také umožňuje čerpat energii z podstaty vlastního života i ostatních. Tato energie může být soustředěna na zesílení vlastních sil, zranění nepřátel a dokonce ke znovu posílení svých spojenců. Inquisitorova dovednost boje se světelným mečem je stejně dech beroucí. Inquisitor často třímá oboustranný světelný meč, používá rychlé, úskočné a smrtící pohyby ke skolení svých nepřátel s překvapivou rychlostí.
Herní schopnosti
Sith Inquisitor je založen na postavě Císaře Palpatina, stejně jako on má schopnost manipulace s elektřinou, která je mezi ostatními uživateli Síly bezkonkurenční, čehož využívá ke zranění a zneschopnění nepřátel v mnoha ohledech. Není bojovníkem do první linie, i přes to, že je dovednější se světelným mečem, než jeho republikový protějšek Consular. Nejlépe bojuje ze zadní linie, kde podporuje zbytek skupiny, a umí se navíc postarat sám o sebe, pokud se protivník dostane až k němu.
Light Armor | Inquisitor používá lehké brnění, respektive oblečení, kvůli obratnosti v boji, a spoléhá se především na blesky a telekinetiku (pohyb na dálku) |
Lightsaber | Sith Inquisitor může používat světelný meč s dvouruční rukojetí anebo oboustranný světelný meč |
Saber Strike | je instantní útok chladnou zbraní, respektive světelným mečem, který zároveň doplňuje body Síly |
Vicious Saber | je instantní útok pro oboustranný světelný meč způsobující větší zranění už zneschopněným cílům, mj. nabije meč elektřinou. |
Discharge | znovu instantní útok pro oboustranný světelný meč, jakmile je meč nabitý elektřinou, tak může být uvolněna do cíle, zranit ho a zneschopnit na krátkou dobu |
Backlash | obklopí Inquisitora blesky. které zvyšují odolnost vůči poškození o 50% na 15sec (tento údaj nemusí být finální). Navíc je nepřítel, který zaútočí postižen snížením obrany |
Shock | tato instantní schopnost způsobuje přímé poškození oběti pomocí elektrického šoku, bez nadbytečných efektů. Má krátké dobití (cooldown, dále CD), než může být znovu použita |
Lightning Hold | je schopnost pro kontrolu davu, uvede cíl do stavu spánku na určitou dobu podle vaší dovednosti (skill), nebo dokud cíl není zraněn. Schopnost má krátké dobití (CD) a nemá aggro (nenaláká okolní nepřátele) |
Whirlwind | je další schopnost pro kontrolu davu, jedná se o klasický vzdušný vír znemožňující pohyb cíle. Způsobuje zranění a cizí útok jeho účinnost nezruší, tato schopnost má delší dobití (CD) než ostatní |
Electrocute | instantní rána elektřiny, která zraní cíl a pošle ho na krátkou chvíli do bezvědomí dokud se nezvedne ze země |
Overload | přetížení je útočná vlna elektřiny, která zraní a srazí na zem všechny nepřátele v přímé blízkosti. Schopnost způsobuje krátké omráčení, než se cíl zvedne ze země |
Lightning Drain | je kouzlený útok, který lze použít i pro kontrolu davu, jelikož cíl kromě zranění přijde i o své body Síly, jež jsou nutné ke kouzlení |
Dark Meditation | je léčící meditační schopnost Sith Inquisitora, která nelze použít v boji. Doplní mu jak zdraví, tak Sílu |
Dark Gift | je naopak léčení, které může Sith Inquisitor použít na sebe nebo své spolubojovníky v boji i mimo něj |
Force Drain | zatím nepojmenovaná schopnost, která zraní nepřátele, ale zároveň léčí samotného hráče a spoluhráče |
Revive | zatím nepojmenovaná schopnost oživení spoluhráče |
Zatím ľádné komentáře. Buďte první.